Következzen hát a másod- és harmad generációs Swift; nézzük milyen néven gyártották őket. Amit feltétlen tudni kell, hogy az eredeti második generációs Swiftet az amerikai GM készítette a Suzukinak, ezután azonban megint elszabadultak az indulatok a licenszek.
Chevrolet Swift:
Suzuki Forsa:
Suzuki Margalla:
Maruti/Suzuki Esteem:
Ezt a fajta hátfal/lámpa-megoldást egyébként érdemes megnézni, először azt hittem, hogy valami tuning dolog, aztán majd később látjátok, hogy ezek gyári megoldások voltak; többször változtattak a lámpák fedésén, mint valami ráncfelvarrás.
Holden Barina:
Suzuki Amenity:
Pontiac Firefly:
Mind közül talán a legismertebb az amerikai Geo Metro, amelyekből még a hazai utakra is átszökött pár példány:
Suzuki Cultus:
Az "újabb" Chevy Sprint. A gyermek fájdalomtól eltorzult arca mindent elárul: "Miért van ennyi neve a Suzuki Swiftnek?"
Subaru Justy. Erről csak annyit érdemes tudnotok, hogy a Subaru olyan szinten lopta az autókat, hogy el sem hiszitek. Szinte az összes generációs Justy más autója, nem saját fejlesztés! Az ezután következő Justy például a nálunk Suzuki Ignis néven futott/gyártott autó volt.
Mentségükre legyen, hogy technikailag ezek voltak messze a legjobb autók, négykerékhajtást tettek alá, stb:
És jöjjön akkor a csúcsok csúcsa Kínából, Suzuki Lingyang, vagy más néven Changan Lingyang:
Ahogy látjátok itt is aztán volt színes-szagos kavalkád, gyártotta ezt a félvilág (nagyjából ennyit a mi autónkról), el lehet képzelni a minőségi különbségeket is. :)